duminică, 8 august 2010

Poezie..."Criticilor mei"...sau.."is idiot"!...de Cazacu Paul

Cand imi cititi a` mele versuri
 Ganditi ca-s idiot,aveti dreptate...
 Nu cred deloc ca imi mai pasa
 Ma recreez scriind??? Se poate!!!

 Nu am creat sa ajung celebritate
 Am scris in linii simple ce am gandit
 Ca ati interpretat gresit,aveti dreptate,
 Ca-s idiot...pe voi v-am mostenit!!!

 M-ati criticat de cand va stiu
 M-ati comparat cu cel mai tare
 nici pe departe nu am incercat sa fiu
 Decat un idiot (in gandul dumitale)

 Ca folosesc DOAR zece verbe
 Cinci adjective si nimic mai mult
 Nu epitet,metafore ,dar nici proverbe
 Raspunsu`-l  stiti,..ca-s idiot si nu om cult!!!

3 comentarii:

  1. In poezia Criticilor mei ,PAUL se adreseaza acelor critici literari care, preocupati prea mult de formalitati, uita ca principala menire a poeziei este de a concentra ganduri, sentimente, trairi.
    Mai toate poeziile pot fi frumoase, ca niste flori, dar ele vor muri fara sa rodeasca, daca nu au un continut real, daca nu au esenta.
    Aceasta poezie ne arata cu satira faptul"Ca cei care stiu fac si cei care nu stiu sa faca ii vor critica pe altii"
    La mai multe poezii,
    Graham

    RăspundețiȘtergere