marți, 26 octombrie 2010

Capitolul 2 (aventurile unor ... ) de C.P.

....Şi mai fără a mă putea împotrivi condiţiilor vitrege în care m-a adus soarta şi pasul, am fost nevoiţi a accepta şi varianta pe care ne-o etalase tânarul român întâlnit în gara din Berlin.
    Mă aşteptam ca amicul meu de drum Petru, să se comporte mai bine, deoarece tocmai terminase armata, şi asta însemna un plus pentru el.Dar dupa mai bine de o săptămână pierduta prin Polonia, ne hotarâsem tam-nesam să încercam graniţa, să vedem cacă se poate face ceva!
    Nu ştiam decât că se poate urca în tren, iar când ajungea în zona graniţei, la o curba, trenul reducea viteva, apoi noi, ar fi trebuit să sărim din tren.Acestea erau toate imformaţiile pe care le aveam, dar.....asta este o alta poveste!
    Am ajuns la adresa pe care ne-o indicase tânarul amabil destul de repede în ciuda faptului ca era destul de mers, vreo 12 staţii de metrou pe o linie, şi alte 6 pe alta linie, apoi încă vreo un km pe jos, dar...asta nu însemna nimic pe lăngă o suta şi ceva de km mers pe jos în aproape 2 saptămâni cât trecuse de când plecasem din Romania!
     Primul contact cu autoritaţile germane, dar şi cu faptele care aveau să îmi schimbe viaţa a fost tragic-comic.Abia ajunsem în faţa cladirii in care trebuia să vorbim cu autoritătile care trebuiau să ne ajute a ne recupera bagajul pierdut, mai bine spus uitat în autocar, când am vazut un fapt cel puţin ieşit din comun, raportat la ceea ce vazusem pană atunci. Un tânar, ce ieşise din curtea în care noi ne pregăteam a intra, aruncase o privire la femeie ce se îndrepta cu un copil care se îndreptau spre staţia de buss.Tânarul se comporta normal, nimic nu spunea că nu ar fi o persoană normală care se indreaptă către buss-ul care se apropie de staţie.Când ajunse lânga femeie, cu un gest scurt îi smulse lantul de la gat, apoi fugi catre clădirea din  care ieşise!
   Am rămas stupefiat la aceasta tâlharie care se petrecuse sub ochii mei, lucru nemaivăzut pâna atunci, deoarece în ţara noastra astfel de fapte se pedepseau cu ani grei de  detenţie!
  Nu ştiam cum să reacţionez , am rămas blocat, la fel şi Petru, care ..era la fel de uman ca şi propria mea persoană!
  După câteva secunde, femeia strigând, se repezi după băiatul care deja se oprise lânga poarta de acces şi îşi
 admira  trofeul proaspăt cucerit.Ajuns in faţa acestuia, l-a lovit peste faţă.ţipand in limba ei, să îi restituie obiectul.
 --Fă, da tu di ci tragi în mini în p.... mă-tii, spuse tanarul tâlhar de drumul mare, care îi dadu un pumn în faţa femeii, care rămase stupefiată de...atrocitatea gestului.
 A ieşit un lucrător din interiorul cusetei care se afla la intrarea în incită, şi participă activ determinând tânarul să îi restituie obiectul luat cu forţa!
  Nu am mai avut posibilitatea să vad ce s-a întâmlat mai departe deoarece acestia intraseră  în interiorul cladirii, şi oarecum nu era problema noastră.
                                               ..........................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu