joi, 30 octombrie 2014

pribegie Viena 7

io..


21.priveghi...de C.Paul
Asta-i datina si portul,
dar taceti naibii din gurä,
de-l treziti pe ästa mortul,
n-o sä mai am bäuturä!

20.Nu imi asum nici un merit,
ca o scriu, ce rost mai are,
de Iliescu c-a murit,
Tot ce-avea intre picioare!

19.La comisia de epigramä

N-am plagiat acest catren,
eram cu X...l-am scris in tren,
Pe rosu jur, n-am copiat,
si nici prea mult spaga n-am dat!

18.Betivanul...

tot ii torn la bauturä
Chiar aicea pe mormant,
N-a lasat o picaturä
tot l-a supt de sub pämant!!!

17.intre fete...

-Nu vreau Always cu aripiare!!!
...tipä fata cea mai mare.
Nu stiu cum s-a intamplat,
Ultimile mi-au zburat!!!


16.Vulturul nu haleste muste...

Un vultur sau, un presedinte(
(cum fu exact, mi-aduc aminte)
Unul plesuv, cu multa minte,
Se evervä, si ca din pusca...
Adio draga Mona Muscä!

15.intre tata si bebe...

Uit-acolo sus e luna!
Fiul meu repatä; una!
Uit-un premier cuminte!
Fiul meu repetä; minte!

14.Nebunul cantaret...

Nu mi-a placut, desi i-am dat,
sä bea o sut´^ de grame,
dar altul l-a aplaudat,
Cu capul intre palme!!!

13.Cätelului meu.

Mäi Rubine, spune-mi drept,
dar, te rog, sä nu mä minti,
sio sä nu mä tragi in piept,
Cat de des te speli pe dinti?!?

12.iar. o plombä mi-aa cäzut,
dar eu cred cätel cä minti,
-desi ,  eu nu te-am väzut-
folosesti pasta de dinti!
 sau
cä nu te mai speli pe dinti!
...de prelucrat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu