marți, 1 mai 2012

buchet de epigrame 6



1.la cârciumioara din sat!
Astăzi nu comand ricin,
Doar un suc şi-un cub de ghiaţă,
Pentru tânărul vecin,
O lămâie...pentru greaţă!
(Doar un şut şi-un pumn în faţă)

2.varianta b
Astăzi nu comand otravă
Doar un suc şi-un cub de gheaţă!
Vecinului pe o tavă,
O lămâie... pentru greaţă!

3...Judecată corectă!
În timp ce-mi era nevastă,
Te-ai iubit cu soaţa mea!
Suntem chit, nu e năpastă,
Şi eu...m-am culcat cu ea!

3.B.dialog între soţ şi amant!

--În timp ce-mi era nevastă,
Te-ai iubit cu soaţa mea!
--Suntem chit, nu e năpastă,
Şi tu...te-ai culcat cu ea!



4.Pt cei care au citit Harry Potter!
George Weasley vrăjitorul,
Singur făr' a lui pereche,
Se vrăjea cu adversarul,
Şi-a rămas...într-o ureche!

5.Raport militar!
--O luptă crâncenă s-a dat,
Între sergent şi cinci poloni.
--Şi ce-ai făcut atunci soldat?
--Păi, l-am scăpat...în pantaloni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu