vineri, 4 mai 2012

parodierea parodiei doamnei Vali Slavu!

                               
Declar printre lacrimi:                  Nici nu mai am lacrimi
elev sunt, pe bune,                      elev sunt, pe bune,
Dar şcoala-i cumplită                  Dar Slavu-i cumplită,
de nici nu pot spune!                   oricine o spune!

  Mi-e limba o spadă                   I-e limba o spadă
  ce zace în tecă;                          Nu zace în teacă,
  de profii mă-ntreabă                  Mereu  mă critică,
  cuvintele seacă                          şi asta mă seacă.

În căşti îmi răsună                        Citesc epigrame
un ritm de manele,                       d`ale ei, d`ale mele
Am piercing în pleoapă                Ale ei sunt mai bune
şi-nscrisuri pe piele.                     c-au ritm de manele.
            
Ce naşpa-i la ore,                       Mă simt ca în lanţuri.
când bate din gură                       când toacă din gură
Profesoru-ntruna                         Te  critică-ntruna
şi somnul mă fură!                       curajul ţi-l fură!

Oftez printre lacrimi:                    Aş vrea să am lacrimi:
elev sunt, pe bune,                       elev sunt , pe bune
Dar şcoala-i cumplită…               Dar Slavu-i cumplită,
mai mult ce pot spune?                O lume o spune!

Ador nesimţirea,                          Ador parodia,
că-i viaţa mai faină,                      devine în viaţă,
Ce-nvăţ eu la şcoală…                Un mod de aţi spune,
rămâne o taină!                           ce vreau ...drept în faţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu