duminică, 9 noiembrie 2014

d.ale noastre...

d ale` lu` Rumeghia

32...................
Despre mine, despre oameni,
Vreau să le scriu într-o carte
Ce n-a (mai) fost scrisa de nimeni!

33.Vorba multă..

June prim, e şic, modern
Ce par frumos, obraz, ce ..rn
Mereu vorbeste răspicat,
Iar azi miroase a ce-a mâncat!

34,esti tu? vreun Papă Lapte,
I-a dă-ţi pantalonii jos,
Eu scot scula, trec la fapte,
Nu mai plange...că ţi-i cos!

35 intre doi morți..

Vorbești mult, nu ești tăcut,
Nu mai ești al Morții fiu,
Te rod zi-mi, prin ce-ai trecut,
Cum arăți, jur că ești viu!


36. Epigramele-mi  fătucă,
Jur că nu mi-au adus bani,
Dar se poate să-mi aducă,
O duzină de...dușmani!

37.unei îngrijitoare de bătrâni.

Cred că forțele-i sunt sacre,
Ea în muncă-i dedicată.,
A-ngropat vreo patru soacre,
Și-i mereu solicitată!!!

38 mamei mele,
.
Bârfitorii pot s-o spună,
A-ngropat vreo cinci bărbați,
Astan seamnă...mână bună!

39.uneia care lucrează în Italia

De când lucră la-ngrijit,
Patru babe i-au murit!
Totă lumea poa să spună:
Tipa are mâna bună!!!

40.unei tipe ce a împlinit șase clase!

Nu am fost așa departe,
Pe aproape la Pitești,
Ți-am adus în dar o carte,
Tu DOAR să-nveți să citești!


41.Între Orci!

Mie-mi place Omul, când nu-i agasant!
Mie-mi place fraged, e interesant!
Cu grasime multă, sunt adevărați!
Au destulă sare, când sunt transpirați!

42.Albul in opinia Negrului-fără rasism=

La minte nu este-ngust,
Arta-i place, are gust!
Cu mușchi frumăși, deci e vârtos,
Concluzia: este gustos!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu