marți, 18 noiembrie 2014

hammer

43.Prietenului meu Hammer!!!

Hammer iarăși ne-a șocat,
-O fi om sau n-o fi oare-
Că pe o tipă s-a urcat,
Și a uitat să mai coboare!!!

44.hoți și hoți!

Hoții prinși sunt pedepsiți,
-După cum se știe-,
Restul nedescoperiți,
Lucră-n Primărie!!!

45 Unui legiuitor ce cochetează cu literatura!

Scrii povești Ioane dragă,
Iar la muncă, tu faci lege,
Ești egal tizului Creangă,
La tonaj...se înțelege!!!

46.traiul bun,

traiul de femeie bine
cu cheltuială se ține:
a mea papă DOAR o dată,
cu afine...o găletă!!!


47,autocritică epigramelor mele,

când într-un final mi-au dat,
accept versirilor....meritorii,
s-a autosuspendat,
că se omoară cititorii!

48,...unui  clip postat de Florin Roată!
The Death vs St.Claus

Moartea a fost invidioasă,
Că Moșul cadou nu-i lasă:
Drept la țintă a lovit,
Și-apoi Moartea...a murit!!!


49.mi s/a spanzurat pitigoiul!

pitigoiul mi-a murit,
pe balcon intr-o c[suta,
ca fumeia a dorit,
show sa vada cu Maruta!!!

50.
un neuron de sex incert
cu papion si fonda,
isi spuse. lucru cert,
is homo, ori is blonda!

51..Unui boxer,
Un neuron ce abia mergea
cazu /n final pe spate,
........................................
....................................
l-am dat frate pe spate`

]=
52.Unei blonde...no offence...

Uite-acol` o blonda`,
La gat cu o fonda`
Si in cap ea are,
Neuronul mare!!!
sau
Un vid...mare,mare!!!

53Unui tip ce-si lauda valoare capului sau!...epigrama.
Am vazut c-ai capul mare,
Asta-nseamna ca ai minte,
Dar valoarea cea mai mare.
Are...aurul din dinte!

54,Unei tipe cu gurita cam mare!
Are ochii ca si mura,
Iar nasucu-i este fin,
Daca n-ar deschide gura,
Capul i-ar parea mai plin!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu