vineri, 30 martie 2012

epigrama de duminică

       

         1.unui iubitor de vin Fetească...epitaf
  Printre damigene zace
  Cel ce a iubit Fetească,
  Şi-a dorit să bea în pace,
  Ş-apoi mort să se trezească!!!

              2.Sport naţional
Tatăl meu, fotbalist mare,
Juca cu ai lui cumetri
Când dădea câte-o ratare,
Mă lua la un'şpe metri!

        3. Unui  rrom!
De zi şi până seară,
Un an lucră la alfabet,
Dădu hoţii şi-l furară,
Şi îl lăsă...analfabet!

      4..La noi ...ca la nimeni!
Nici în sport nimic nu-i sigur,
Cam aşa e pe la noi,
Concurând de unul singur,
Mă clasai ...pe locul doi!

           5.Boldea pedepsit!
Nenea Boldea că furase,
A căzut ca jertfă, oare,
Nea' Traian ne demonstrase,
Că mereu ...e cel mai mare?!?!

           6.Unui uituc!
Doctorul mă controlase,
Nu-mi găsi vreo maladie,
Doar când banii mi-i ceruse,
Mă cuprinse-o amnezie!

            7. La trei păzeşte!
Tatăl meu, de tren mecanic,
Când îl găseam plin de toane,
demonstrând că încă-i vrednic,
Mă lua la-mpins vagoane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu