marți, 27 martie 2012

mă numesc Artist Mut

Sunt un artist fără scule
Sunt un sărman artist fără glas,
Care încearcă zădarnic să spargă
Pojghiţa subţire dar rezistentă
Ale Talentului şi Cunoaşterii!

Stiu că ar trebui să învăţ
sensul ascuns al cuvântului Artă,
Pe care îl aud foarte clar
dar din păcate glasul meu
nu îi poate reda rezonanţa!!!

sunt bucuros că am învăţat
vreo cinci cuvinte, care poate
într-o zi vor fecunda, mai apoi,
iar şi iar, invăţându-mă
cum să îmi scot din minte
miile de gânduri!!!

...trei cuvinte , care în laşitatea lor
au renunţat de ani
să îmi explice monosilabic,
într-un limbaj sărăcăcios
ceea ce sunt,
dar nu pot să exprime.

Mă zbat neputincios,
deoarece energia celor Mulţi
a caror Glasuri  vor să iasă,
mă omoaraă încetul cu încetul,
lăsându+mi trupul secat, muribund,
trecând apoi la un altul,
care poate va avea Glasul
frumos , capabil să spună
SUNT ARTIST!!!

Sunt un mim care încearcă
să vă mimeze o poezie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu