marți, 27 martie 2012

Epitaf, pentru atunci când nu voi mai fi!!!

          raspus ...confratilor
1.Am scris un unic epitaf,
Pară-mi-se fără rimă,
Şi chiar de-ar fi să zac în praf,
Dont' worry!Nu va fi crimă!!!
 
2.Îmi râde spiritul când văd,
Epigramele-ţi acide,
Dar, din păcate fac prăpăd,
Comentarile-ţi stupide!!!

3.Pentru scumpi şi dragi confraţi,
Epigramişti consacraşi
Vă urez cu bucurie,
Să aveţi blemoragie!!!

     Epitaf, pentru atunci când nu voi mai fi!!!
Aici zace Paulică
Mare amator de joke(s)-uri,
Nu-l treziţi , să aveţi frică
Că o să vă ia la match-uri!!!


.Epitaf unui degustator de vinuri
1.Aici zace printre sticle,
Cel ce a iubit Fetească
Şi'a dorit să fie-n live-uri,
şi nicicând să se trezească!!!

2.Îşi doarme somnul cel ce veci,
Cel ce îşi făcuse plinul,
Putea să doarmă şi în beci
Dar...i se terminase vinul!

Unui tip care iubeşte arta!
iubesc de-o viaţă epigrama,
Deşi, n-am ştut cum o cheamă,
Nu cred, să se numească dramă,
Să o fecund, să fie mamă!!!

UNUI COLEG
E ţanţoş, merge ca un brav cocoş
Nu punem baza-n el căci e zelos,
N-are pistol, dar parcă-i mexican
Şi totuşi, e al nostru...Dan Ţurcan!!!

unui tânăr oarecare!
Nepotului tuleie i-au ieşit,
Se pare că acneea i-a trecut,
Are iubită, este mai tăcut,
Se pare că...mintea cloşcă i-a căzut!

unui artist intrat la bulău!!
Îmi plac artiştii şi mă dau in vânt,
Aş fi ca ei, dar nu pot ca să cânt,
la pârnă când ajung, eu îţi spun drept,
Le-o dau la buburuză...cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu