marți, 24 aprilie 2012

Satiră vărului meu Paul!..de A.Vasile



Satiră vărului meu!!! De Amitroae Vasile
Foaie verde şi-o lalea , 
Multă lume-a zis aşa ,
Ba chiar înaintea mea! 
Foaie verde şi-o sipică, 
Lume mare , lume mică,
Foaie verde şi un of,
Iată-mă ajuns (sunt)filozof!
Beau ceaiul cu păgânul ,
Ce e frate cu stăpânul,
Beau ceaiul cu bucurie 
Şi compun o poezie!
Mare zarvă-n cap la mine ,
Între neuronii mei,
Unde unul singur este ,
Împreuna cu alti trei.
De efort...ce să mai zic?!?
Simt că-mi explodează capul,
Si-asta doar să nu fiu mic,
Lângă varul meu, Cazacul! 
Vreau să zic, eu sânt la muncă, 
Şi muncesc, nu stau degeaba,
Vere draga, Paulică ,
Aşa merge aici treaba!
Şi în timp ce rad pereţii, 
Inspiraţia îmi vine, 
Am găsit chiar rostul vietii...
De-a compune (te critica pe)pentru tine!
Dă-mi şi mie-un subiect , 
Ca să am despre ce scrie ,
Şi te rog nu fi abject, 
De nu-ati place poezia!
Vreau s-ocup un loc de cinste ,
 Pe-a evoluţiei scară ,
Ca sunt toti mai sus ca mine , 
Gândul asta mă omoară!
Am pierdut oare esenţa , 
A, ce este poezia,
Sau atât mă duce capul ,
 Sau creonul şi hartia?!?
Nu ma judeca prea tare ...
Stiu ca n-are calitate,
Dar efortul meu e mare ,
Nu te supara mă frate!
Ti-aş mai spune , ti-asi mai scrie,
Deşi ... sincer, nu-i văd rostul,
Crede(lasă)-mă draga frate , 
S-o mai fac cum fac pe prostul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu