luni, 9 aprilie 2012

buchet de epigrame 3

 1. Tot înainte!!!
Ascuţitele-ţi catrene,
Mi se par atât de rele,
Că nu pot dragă Ioane,
Să mă şterg la...nas cu ele!!!

2.Investitorii arabi...la Romania!

Ce frumos estem la român,
C-un leu, milionar îmi eşti,
Cumperi de toate şi-ţi rămân,
...nu te foi, că te trezeşti!!!
   
  3. HOMU' MODERNUS
Aşa-i omul de la sate,
Acu'-l vezi, acu'-i la spate,
Mi le leagă-n trei minute,
Ori te bate, ori te f..e!!!

4.Psihoză...!
Eu, niciodată n-am văzut,
Pe domnu' de pe duşumea,
De fapt...el singur a căzut,
De  patru ori...în brişca mea!!!

5.bate şaua să priceapă...calul!!!

De ziua ta prietene,
În dar ţi-am adus o şa,
Şi crede-ma prietene
Îţi şade bine cu ea!!!


6.leneşul din mine!!!

PauL ENE Alin dă târcoale,
L-am prins, şi-l ţin atât de bine,
Doarme cu mine sub ogheale,
Şi se numeşte...ca şi mine!!!


7.unor veterani care-şi deapănă amintirile!!!
Soldaţi peste tot, de nu încap,
Şi, deodată unul sare,
--Cam ce crezi că i-a trecut prin cap?
Un glonte... cam aşa de mare!!!

8. unui vânzător de vinuri!

La "Cramă" fuse acţionar,
Ce i-a plăcut, tot a băut,
Dar, deveni  milionar,
Când sticlele...şi le-a vândut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu