miercuri, 18 aprilie 2012

buchet de epigrame 4

         Milităreşti,
1.Am doborât cu puşca-n mână,
Într-o zi, duzina de răcani,
Soaţa mea, fu mult mai bună,
Termină,(vlăgui) vreo cin'şpe marinari!!!

2.Un', doi, în pas vioi,
Doi, trei, mers chilostei,
Un', doi, venim şi noi,
doi, trei...fac toţi pe ei!!!

   Negru şi Albe(le),
3.Albul, a venit cu un inel,
Propunându-i căsătoria,
Alba refuză, c-un Negru chel
Îi stricase...jucăria!!!

4.Negru(l) e culoarea acceptată,
De femeile din lumea toată:
Albul poate fi când vrea galant,
Negrul e mereu...manipulant!!!

5.Un Alb şi-un Negru se jucase,
Cu o fată, Bramburica,
Ce plânse şi se supărase,
Că-i uzase...păsărica!!!

6.   Statul la coada daunează sănatăţii!!!
Şifonat sunt, şi nu-mi place,
De la coadă, de la pâini,
Toţi săriră să mă calce,
De parcă nu aveau mâini!!!

    7.Sfaturi pentru  agricultori!!!
Noi, ce n-am învăţat carte,
Ce sădim aia mâncăm;
Să luăm Guvernul frate,
În pământ să-l îngropăm!!!

      8.Noi i-am ales, ei ne dăruiesc!!!
Eşti sărac sau eşti avut,
Eu, vă jur solemn,
Să vă dau ce n-aţi avut
Sicriuri din lemn!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu