miercuri, 18 iunie 2014

Viena 3

rezultatul revoltei...si in sah!

1.hai nu mai fa ca un Nebun
Biet Pion marunt ce esti,
caci, ierarhic eu iti spun,
Niciodata n-o sa cresti!

2.Prieten adevarat

La toti le spun cat esti de bun,
tu ma alini cand sunt nebun,
aplauze vreau si chiar un bis
Prietenului meu Canabis!

3.Mihaita,
Drept cadou S.Mihaita,
C-a plecat in Romania,
I-a lasat lui ´´partner´´ghita
Sa-i plateasca el chiria!

4.catren

de n-ai facut ceva bine,
Invata asta de la mine.
drept care viata te invata,
un sut in cur, un pas in fata!

5.amicului meeu
amicul meu se plange-ntruna
ca nu-l mai iubeste nici una.#
-te iubesc io, dar preventiv
ma duc sa-mi pun prezervatv!


6.o barza dupa multa cugetare
ce-ntr.un picior statea  ca de pripas
Gandi sa iasa din aceasta starem,
asa ca. mai facu un pas!

7.ma uit la cel din fata mea
o fi sau n-o fi oaie
iar el imi spune ,in timp ce bea
TOT EU SUNT; DAR M-A PRINS O PLOAIE1

8-unui amic ce nu a trecut testul ba°rba°tiei...inca°!

cand te-am vazut la patru ace,
si full de fete-n jurul tau,
chiar am uitat, nu-s cum se face,
ca esti suspect ...ca homalau!

9.ca e bolnav, se ingrozeste
pe zi ce trece, se.negreste,
multi au spus-o si inca o spun,
ca trece doar cu apa si sapun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu