luni, 9 iunie 2014

La Viena!

Raspuns unui curios....epigrama de C.Paul
1.Sa va raspund daca se poate
Cu un catren, aceste poante
Ce-ntr-un volum aproape-n cap,
Hm, par sa-mi vina chiar ...din cap!

2.Nu este o fabula ci o epigrama!...de C.Paul
Pe Vaca°, incerca o Capra°,
Sa o invete cum sa stea``capra°``.
Si astazi incearca sa o faca°,
Iar Vaca sta cum sta o vaca!

3.Doua pisici,
Dup-un an de pribegie,
Vin acasa la sotie,
Opt pisici are in sura,
i burtica...pan la gura!

4.33 ° la umbra°

vreo suta sunt in jurul meu,
Nu ma simt nici mic, nici zmeu.
mai sunt si vreo cinci familisti
imi place frate...la nudisti!!!

5. trist dar adevarat

Foamea te invata cum sa furi,
Sa minti, sa te indoi, sa-nduri,
De la prieteni sa iei bani
Si-i dai ´^napoi in zeci de ani!

6. norocul ti.l faci cu mana ta!

Ma uit pe jos, poate gasesc ceva,
Un ban, inel, pierdut de carevam.
Am cautat, dar n-am gasit defel,
O data doar...la unu-n portofel!!!
7.

7.Nu doar fumeie este nermultumita
.....
Cu mine in oras sa iasa
cand jumatate din dinsa
Va putea acasa sa lasa!

8.Sorin , el insusi o poveste
Cu carutul merge sa va vada,
Si sa va dea la toti o veste,
Ca a baut , cu rom, o cada!

9.orin , el insusi o poveste,
Cu carutul merge sa nu cada,
Asa batran cum este, sa mai incerce,
sa bea, olina cu rom, o cada!

10.Sorin cel cu trei neveste,
Ce-n toarce banii cu furca,
a venit sa dea de veste,
C-a cazut pe scari ca curca!


11Lui ghita
Cum, nu-l stii pe Ghita frate,
Al de-o tine in banchete,
Ce-a lucrat-o pe la spate,
Pe.o babuta ...in boschete!

12.Lui Ghita,
Cum, nu-l stii pe Ghita frate
Ce combina orice fufa,
Ce a dat-o pe la ``spate``,
Pe-o babuta intr-o tufa?

13,Ii dedic acest verset
Poate-o pune cu-n poet,
Alinutei cea smart-uta
Cu-ochelari, stramtuta-n puta!!!!

14.alinuta barmanita
vinde tot, mai putin pizza.
am vrut sa-i platesc `´larguta´´,
dar n-a vrut. mancai-as puta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu