sâmbătă, 28 iunie 2014

Viena 5

Ciobanul tot cioban!
1
Bai Ioane, bai badita
In ce naiba ai calcat
ca de patru zile.n coace
pute pula a cacat!

2.Nu sunt  Putin, dar nici Tayson,
Ori Bruce Lee, dar nici Samson,
Un glonete nu ar fi pacat
sa le tragi...la figurat!

3.Greu la deal cu boii mici,
sau cu gauri in opinci.
Si ma-ntreb ce e mai bine,
La vale fara de frane?!?

4.Epitaf
Mai am un singur dor,
sa ma lasati sa mor,
Lang-o prospatura
Chiar in crapatura!

5.Lui M.Jackson
multe flori sunt dar putine,
Vei putea sa le mirosi,
ca nasucul tau vecine,
Iti tot cade desi.l cosi!

6.Eminescu catre Micle
De-ar fi zece, nu, o suta,
In fata mea, la sanul tau,
o, Veronico, fata sluta,
Mi-as astepta eu randul, zau!


7.Poetica...epigrama
Pe o noapte furtunoasa°
Un poet iese din casa°,
Lesne poti sa°-l recunosti
Ca° recita°...unor prosti!

8.De.ale lu` Eminescu

Eminescu spirit fin,
Cand este tratat cu vin,
Si cu.o ciorba de potroace,
Se trezeste... nu mai tace!

9
Unde dai si unde...
Intr-o vineri pe-nserat
Ma° gandeam la Eminescu,
Si am scris infigurat,
Epitafe...lui Ba°sescu!

10.Pentru domnul Presedinte
Ii doresc o piesa rara,
Nu cantata, DJ Dinte
o coroana funerara!

11.Profesorul catre elevi!
Un gigant ca Eminescu
sau un Zeu, precum Enescu
Eu va spun elevi pitici,
cand s-au nascut...erau mici!

11.....
...
Eu va spun stimati sxcolari,
cand s-au nascut..erau mari12


12.Ghicitoare

Cine are fata lunga
ochi parsivi, si fata punga,
Buzele vesnic uscate,
Nu ghicui, faci parna, frate!
....
...
Si buzele vesnic ude,
Nu ghici, ca se aude


epitaf unui besinos!

13.Acu` ca va`ntul nu-ti mai bate,
La orice ceas din zi si noapte,
De fapt, de stai si te gandesti
La cum mirosi...inca° besesti!


14.Ascutitele-mi catrene
N-or fi ele asa de bune,
Dar arunca° in vreo doi
Drept in freza°, cu noroi!


15.Cu gurita ta bai Vale
Selectezi, un Dealu Mare
Dar gurita soatei tale
Selecteaza...ce-i mai tare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu