marți, 9 iunie 2015

aprilie

64.Miorita sau dupa` zece ani de ca`snicie!!!
Draga me` sotie,
Plina`, rubinie,
Zece ani incoace,
Gura nu-ti mai tace!!
65Autocriticä!!!
Critici voi cu gusturi fine,
De-am ajuns la gura voasträ,
Rezultatul este:bine!
Promovati opera proastä!!!
66Cand voi fi mare voi fi...
Dac-un amator pe zi,
Scrie zece epigrame,
Asa slabe cum or fi,
tot are talent...cinci grame!!!
67Dragului meu bäiat...
Tot ce-am scris nu face-un ban,
Pe F.B. nu am un fan,
Eu continui, la betie,
Ti le voi citi doar tie!!!
68epitaf unui tovaras de-al meu...mort!
Radule, io ti-am dorit,
Sa zaci beat langä o vadrä,
C-o curvä la cälarit,
Nu sä zaci sub astä piaträ!!!
69epitaf lui Radu (autocriticä)
Frate Radu-tzi cer iertare,
-Sigur sunt cä nu-tzi mai pasä-
Cä la simpla-mi descaltare,
Schimbam aeru-n casä!!!

70Sa träiascä Farmerama!!!
Farmerama si-a me´ soatzä,
Se trezesc de dimineatzä,
Fac business , cultivä-n grabä.
Iar in curte acasä: iarbä!!!

71Nu se joacä cu ´´manä moartä´´!
Crezi Florine cä ´´Vanghele´´,
O sä tinä ´´ciocu´´ mic?
Dup-o sutä de belele.
Ce inseamnä ´´parnä´´ un pic?!?!
...si altii...
72Vantu´ a -ncetat sa mai sufle,
Si ca el, si altii, zeci,
Mazärea poat´ sä räsufle,
De o lasi prea mult la beci!!!


D-ale lu´Eminovici!
1.Ai frisoane, te trec ape,
Minte nu vrea sä se culce,
DAR, cand vinu´ ii aproape,
Somnu-i dulce!
Omul gospodar...
2.Pe langä plopii färä sot,
Adesea io treceam,
As fi putut sä-i am pe toti,
O drujbä de aveam...
Indrägostitul...
3.Pe langä plopii färä sot,
Adesea io treceam,.
Te-as fi putut zari din toti
O scarä de aveam!
Golanul...
O orä eu si-ai mei amici,
Sä te iubim cu dor,
Sä te plätim in ruble mici,
Dä Doamne sä nu mor!!!
SuperGolanu...cenzurat!!!
O orä eu si-ai mei amici,
Sä te iubim cu dor,
Sä-ti däm la buci, iar gurii mici,
Doar m...e, si sä mor!!!
sau...
Sä-i däm ceva si gurii mici.
O boalä ...si sä mor!
Furnicutza...
Fiindcä n-a vrut sä dea parte,
Älor´ din Furnicärie,
O furnicä duce-n spate,
Puscärie!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu