marți, 9 iunie 2015

mai

Investitii...epigrama
-73Soata mea sa nu se plangä,
Cinci mii pe dinti eu i-am dat!
-Cinci mii? Eu in nara stangä
Suta de mii am bagat!!!

74Demult eram altceva decat sunt...
Suc de Mere-l enerva,
Pe amicul sau ``De Pere``:
-Eu . candva fui altceva,
Si-atunci mä numeam...Trei mere!

75Noi carcotasii...
Si-au luat masinä,-i jale,
-De la Mertz, cä ii sunt fani-,
Merg cu ea numai la vale,
Pentru deal...trebuie bani!!!
76Zootehnicä...
Un vitel si cu o vacä,
-Ce erau frate si sorä-
S-au gandit ei cum sä facä,
Si...au mai päscut o orä!!!
77Atributiile inainte de toate!
Alt vitel si altä vacä,
-Tot asa, frate si sorä-,
Fiindcä nu stiau sä tacä,
N-au päscut...cam timp de-o orä!!!
78Feis-ul si literatura romanä!!!
Trecea o moarä pe Siret,
-Si o priveai asa cum vine-
Si doar cu-n ´´clic´´ si-un smart destept,
Ai s-o vezi pe ´´Wall´´ la mine!!!
79Unora de pe la noi...epigramä...
A mea-i scurtutzä,
Nu-i asa desteaptä,
C-a ta, mai lungutzä,
Ce de-o viatä asteaptä!
80Unui amic ce mi se plange...(Claudiu stie)!!!
-Nici n-o mai gasesc,
Vreau sä fiu linsat,
Mi-o mai folosesc,
Doar ...pentru pisat!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu