miercuri, 24 iunie 2015

iunie

81Cu cine seamana un bebe nou nascut?!?!?...epigrama de M.Paul
- Seamana mai mult cu mine!
-Ba cu mine,esti debil!
-Parerea mea- o spun bine-,
Seamana...cu alt copil!!!

82Unui prieten extrem de tacut!
Cu bani din Canada veni,
Al nostru amic-ca el nu-s doi-,
Si-atat de tacut deveni,
Cinci ani nu mai vorbi cu noi!!!

83La spital...
De apa ,te rog sa-mi dai,
O gurita , doctorita,
Daca apa tu nu ai,
Sa imi dai...doar o gurita!

84.Andrei...
Andrei fuse azi beat turtă,
Şi fuse -normal - cam hatru,
Când a spus în gura mare,
Să îl sugem ...pe cumâtru!!!





85 Diasporaşule...catren de C Paul

Eu, de dau mai mult din coate,
Zece mii, le fac io frate!!!
Dar, mă. tu, ori ce ai face,
Şase clase...nu-ţi dau pace!


86.
Lui Ion Sabie...catren de C.Paul

Ion este un amic,
Nu mai spuneţi că e mic!
În picioare este cat un,
Om normal...ce sta pe scaun!!!


89.
Am fost şi hoţ, dar şi cinstit,
Şi mediocru, puţin citit,
Puţin golan şi jucător,
DA vagabond, NU scriitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu