sâmbătă, 2 octombrie 2010

Poezie "Te-am pictat"..De Cazacu Paul

Te-am pictat
în cele mai pure culori,
folosind albul
din petalele crinului
pe care ţi l-am cules
cu mâna mea,
după ce am aşteptat
secundă cu secundă lângă el
timp de o veşnicie să crească.
Apoi,
am luat verdele firelor de iarbă
culese din roua diminetii,
pe care le-am pus în acelaşi buchet
cu cele trei picaturi de rouă
pe care le-am numit după numele tau.
Am întins o mână pană la cer
şi am rugat frumos pe un nor
să se dea la o parte
pentru a împrumuta un strop de albastru
pentru ochii tăi.
Din mâna dreaptă în care ţineam penelul
am stors o picătură de rosu,
care nu mai ştiu dacă era
de la mine ,
sau,
de la stramoşii mei morţi în lupte!
Galbenul din polenul unui fluture
ce zbura lin deasupra mea,
a căzut împreună cu o lacrimă
trimisă de o rază de soare
care văzând cât eşti de frumoasă
a plâns puţin...
Am amestecat cu sârg culorile
dar, pentru că nu aveam suficientă culoare
şi pentru celălalt ochi,
ţi l-am dăruit pe al meu
care oricum plângea
când te vedea!!
Emoţionat,
cu suflu-mi săcădat şi plin de emotie,
mi-am soptit să deschid ochiul
şi să te văd cum te-am creat
....în braţele altuia........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu