marți, 26 octombrie 2010

.......Epigrame....

           

                       ...uite leafa..nu e leafa!......

Pe timpul lui nea` Nicu, din lefa mea cea mică
Trăiam: eu, mama, tata, plus căţelul şi-o pisică.
Din leafa mea de azi, care-i cu mult mai mare
Trăiesc, cu mult succes... căţelul şi o floare!

                    ..Lupu-şi schimbă partidul...
Partidul comunist s-a transformat
În alt partid mai...democrat!
Şi lupul, părul şi-a schimbat,
Aceleşi conţinut...altfel ambalat!

                .....a helping hand....
Văzând că teaba merge tot mai spre end
Am cerul de la Londra a helping hand
Deci, am cerut amabil englezilor ajutorul,
Ei l-au trimis pe Harry Potter vrăjitorul!

       ...altă grevă...
Demult, o grevă însemna
Să  poţi obţine ce vizezi!
Sunt deja zece, trece toamna
Trezeşte-te române...că visezi!


       ...unui sef care te ajută la necaz...
Din leafa mea uriaşă de...român
Pot să îmi cumpăr o funie, fără săpun!
Aşa că  meg la şefa să mă împrumute,
Că taaare bună e la suflet, zeii s-o ajute!
   
   ......pietoni, şi iar pietoni.......
 La trecere de pietoni pe zi o oră poposesc,
 Nu pot să trec de maşinile ce nu opresc.
 Eu, unul, aşa cum sunt mai amărâştean
 De-ar fi să mor călcat, să fie de-un Merţan!
 
    .....Lefă mică,  leafă mare!.....
De la o leafă mică, la una mare ai urcat,
De jos şi până sus, mulţi în picioare ai călcat!
În drumul tău spre înalta funcţie demnitară
Ţi-ai schimbat conşiinţa...cu una murdară!
   
          ...cinste lui....
 Eminescu ne spunea,
 Scriind versuri, coada sună.
 Întrebarea ce urma,
 Ai ceva ce vrei să spună?!?!


      ...confuzie.....
 Eminescu de ne-ar scrie
 Ale sale versuri acu`
 Nesemnate, nu se stie,
 De ar fi el, sau ai fi tu!

    ..lovitura sub centură
Ale mele versuri toate
Îs făcute pentru voi.
Unele însă, se poate
Să lovească ...în vreo doi!

 ....mereu rima...
Pentru o rima-ncrucişată
Un poet pierdea un ceas!
Însă rima alba ne arată,
Că azi oricine e...un as!

....dau din umeri, căci ştiţi mai multe!
Am încercat în multe rânduri să citesc o poezie
Ce avea doar rima albă, fară semne de punctuaţie.
Poate avea ce spuneţi D-voastră, legat de prozodie
Dar pentru mine, nu era decât o...elucubraţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu