luni, 4 octombrie 2010

epigrame de cazacu paul

      ....unui şef oarecare..
Eşti rupt de muncă fraţioare,
Direct în pat te-ai aruncat!
Cât a fost ziua de mare
Ai tot tipat, tipat, deci...ai lucrat!

      .....unui adolescent....
 La sală văd că te-ai făcut
 În patru zile atât de tare
 Cu nasul simt cât ai crescut
 Amice...în putoare !

       .....nasterea epigramei....
Cinci cuvint. patru rime
 Imediat îmi vin!
Epigrama-i gata
Plină...de venin !

       .....unei dive
Îi place arta, muzica şi dansul,
E `nalta, suplă ca o balerină
Îi spune badea Ion Buclucaşul
Ileană-mi, esti di...vina!

  .   ....Pisoiasul.....
Felix, ieri un pisoiaş
Cuminţel, fain şi poznaş
Azi e-un leu şmecherit
Doar de..Balta stăpânit!

 ......Boc-boc se aude!....

Cândva suna la usa mea
Poştasul de doua ori!
Azi n-am curent şi criza-i grea
Cand Boc-Boc aud, îmi dă fiori!
   
            ...unui premier....
 Mare-n stat, mare în sfat
 Premierul Boc!
 Toata ţara-amanetat
 F.M.I.-ului la joc!




       ,,...bo-Boc.....

Mic la stat ca un..bondoc
 Pus al ţarii împărat
 Nici când era boBoc
 Atâtea n-andurat!

 Mic, dragut ca un boBoc
 Şi plin de umor
 Base i le pune-n joc
 tapului ispasitor!

  Intruchipare cinstei!
      
Râde B.ă.s.e. şi se jură
Că e cinstit foc!
Toată vina ţarii-o poartă 
Premierul B.o.c.!!!

   unui perceptor

A fost odată un perceptor
Ce pus de împarat,
Ne-a sărăcit şi asta doare
Iar ţara...l-a linşat!


 unui capitan de vas

El grande capitan, puţin chel, puţin uman,
Schimbă corabia cu..ţara!
Şi ne-a lăsat în urmă şi un slogan,
Cică...iarna nu-i ca vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu