marți, 26 octombrie 2010

Musca şt ziarul!....proza comică

    Salut baieţi...si fete...larve şi coconi !  Am şi eu o reclamaţie de facut, căci aşa-i când esti bătrăn şi nu te mai poţi ţine în ritm cu tineretu`ăsta plin de aripi, care parcă-i duce organul olfactiv acolo unde-i băutura mai bună şi mai atrăgatoare, apoi vin ...da, beau şi vin, evivent...şi eu şi ei!....dar, spuneam că vin şi adorm pe unde pot, de beţi ce sunt....de, tineretu` de azi!
  Dar problema mea este că vreau să fac o plângere, nu ştiu însă la cine, cred că la...Jupânul care are cladirea, că a lui este şi tot el, bineînteles că ar putea lua atitudine! Deci problema este legată de ţânţari, dar,  nu de Anopheles maculipennis, ci de aştia comuni , Culex pipiens, care ne fac nopţile, dar, şi zilele un calvar!
   Din cauza nesătulilor aştia, tre` să suport tot felul de mirosuri, care de care mai ...otrăvitoare, mai distructive.Poţi să crezi ce vrei, dar, de nu mă crezi şi pe mine e...o.k., doar în ultimul ciclu al vieţii mele mi-au murit 20 de procente de rude de sânge...dar, nu vreau să mai vorbesc de sânge, că iar îmi amintesc de duşmania pe care o port ţânţarilor!
   Noi lucrăm intr-un domenieu` foarte bun, "Sănatate".pentru că suntem cei care curaţăm toate locurile de mizerii, firimituri. şi tot felul de gunoie.Cunosc altii, niste veri de gradul doi, noi le zicem, mai în serios mai în  glumă calliphora vomitori, care au o muncă, mult mai de..rahat, decât a noastră! Vezi, că suntem mai bine văzuti de...oamenii din jur.
  Adevărat că suntem mai...bâzâitori din fire, apropo de fire, îi mai scoatem pe vecini din...pepeni, asta să nu mă repet şi să spun , din nou, fire!
  O dată , unul,  un ţânţăroi   se dăsuse la o nepoată de a mea, dar..noroc că am căsătorit+o în maaare grabă, ce mai, într-o oră, că  avea pretendent şi..s-au luat dacă s-au placut!
   Viaţa noastă este încărcată , nu prea ai timp să te plângi de ceva, mereu suntem ocupaţi, lucram, lucrăm, şi...lucram,  că altceva nu prea stim ce să facem.Aşa că ţi se pare că trece taaare repede, de multe ori mă întreb cum de mai m timp să gîndesc chestii atât de inutile.cum ar fi,   să mai ies în vizită la rudele mai depărtate ale femeii, cu care sincer, nu prea mă înghit!
 Dar, să revenim la reclamaţia mea, cred că trebuie să vorbesc cu  jupânul, care, mai toata ziua se plimbă prin cladire. aha....uită-l, chiar vine spre mine, mi-a adus şi ziarul, mersi mult, cred ca tre`să il citesc!!!
 al naibii, văd că nu mi l-a dat din prima,.....poate că din a doua!
 ---Ups!

 P.S.
 ...io fiul lui Bâzâilă, din familia Musca domestica ...spun că a murit de...placerea lui morbidă pentru ... ziare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu